Vásárlás menete

Ügyfélszolgálat: +36 28 780 000

Kosár

X
Folytatom a vásárlást
Tovább a fizetéshez

Oszd meg!


Vásárlás menete, visszaküldés

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

A megvásárolni kívánt termék méretének kiválasztása után regisztráció nélkül rendelhet!

A mérettáblázatban a méreteit ellenőrizheti a megfelelő választás érdekében.

A kiválasztott termék mellett a jobb sarokban található kosárra kattintva elinditható a megrendelés.
Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat. 
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

  • Vezeték, illetve keresztnév
  • E-mail cím 
  • Telefonszám 
  • Számlázási cím (ir. szám, város, utca, házszám) 
  • Szállítási cím, amennyiben eltér a számlázási címtől

(A megrendelés menete, legfontosabb jogi feltételei.)

 

1. A termék kiválasztása

A vásárló választhat és rendelhet a termékkínálatból. Vásárlási szándék esetén, a kiválasztott terméket  egy virtuális kosárba helyezheti, amennyiben rákattint a termék mellett lévő “Részletek” gombra, majd a kiválasztott szín és méret megjelölése után a “Kosárba” fülre. A tényleges vásárlás előtt a kosár tartalmát leellenőrizheti egy összesítő listában, ahol információt kap a kiválasztott termékekről, annak méret-és db számáról, valamint a  számla végösszegéről és a szállítás költségeiről, amit a “kosár” automatikusan kiszámol. A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelésed nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk e-mailben.

 

2. Megrendelés

A kiválasztott termékeket a “Tovább a fizetéshez” gombra való kattintással rögzítjük. A szállítási címet ezt követően kell kitölteni egy táblázatban, majd a továbblépünk a “Tovább a rendelés befelyezése” gombbal. Ekkor látjuk a kész megrendelési összesítést a szállítási adatokkal és a megrendelt termékek tartalmi és ár leírásaival. Figyelem! A megrendelés előtt kérjük, olvassa el a “Jogi feltételeinket”  és kattinson az “Megrendelés” gombra. Ezzel a megrendelés megtörtént, melyet e-mailben visszaigazolunk és egyben tájékozatást küldünk az várható átvétel dátumáról.

 

3. Ár

A termékek mellet a rendelés időpontjában aktuális, bruttó árakat taljáljuk, melyek az ÁFA-t tartalmazzák a szállítás költségét azonban nem. A megrendelés idejében a webáruházban fellépő esetleges hiba vagy hiányosság lép fel, a korrekció jogát fenntartjuk. Ebben az esetben a hiba felismeréséről és módosításáról értesítést küldünk a vásárló  számára, melyben tájékoztatjuk a megváltozott adatokról. A vásárlás akkor érvényes, ha a vásárló eztután újra megerősíti a megrendelését, de lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

4. Rendelés feldolgozás

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5-10 munkanap

 

5. A rendelés visszaigazolása

A beérkezett megrendelést követően két lépésben küldünk visszajelzést, e-mail-ben.  Először a rendszer automatikus visszaigazolást küld a rendelés feldolgozásáról, másodszor pedig a szállítás időpontjáról értesítjük a vásárlót.

 

6. Fizetési feltételek

A webáruházunkban utánvétes és előlre utalásos fizetési lehetőség közül választhat a vásárló. A teljes vételárat és a szállítási költséget együtt, a csomag átvételekor kell kifizetni.

 

7. A szállítás módja

A szállítás GLS csomaglogisztikai Kft. közreműködéséval történik, melynek pontos részleteiről a “Szállítási információk” menüpontban tájékozódhat.

 

8. A szállítástól való elállás

A webáruházunkban történő megrendeléseket csak 18 évét betöltött vásárlónak teljestíjük.  A vásárló a “Jogi feltételek” elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a megrendelt termék készlethiány miatt nem áll rendelkezésre vagy egyéb indok akadályozza a webáruház szerződésben vállalt kötelezettségét, úgy erről köteles a vásárlót tájékoztatni.A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelésed nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk.

 

9. Csere vagy visszaküldési feltételek

A termékeket az eredeti, hiánytalan és kifogástalan állapotukban sértetlen csomagolásban áll módunkban kicserélni, vagy visszavenni. Termékek visszaküldése esetén  a visszaküldött csomag tartalmazzon egy bankszámlaszámot melyre vissza utaljuk a termékek vételárát,és az általunk kiállított számlát . 

A csere díja 1 db  szállítási költség (990ft)  melyet a futárnak kell a cserecsomag ellenében  megtéríteni.

 

10. A szerződéstő való elállási jog/Visszavásárlási garancia

A megrendelőnek joga van a szerződéstől,  14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállni, mely joga az áru átvételének napjától datálódik. A szállító köteles a vásárló által , a termék(ek)re kifizetett összeget teljes egészében visszatéríteni, legkésőbb az elállást követő harminc napon belül.

Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a megrendelő viseli, ellálási jogának gyakorlása miatt. Ezen felül a szállító egyéb költséget csak abban az esteben követelhet  a vásárlótól, ha a visszaküldött áru állapota nem felel meg a 9. pontban leírt  feltételeknek, vagyis nincs kifogástalan, újra eladható állapotban. Ez esetben a vásárló kártérítést akkor fizet, ha az áru állapotának romlását, vagy annak akadálymentes visszavételét  szándékosan, vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a csomag bizonyíthatóan szállítás alatt sérült meg, vagy felbontás során derül ki, hogy tartalma hiányos, vagy sérült  (az átvételt megelőző pillanatban, vagy a fuvarszállító személy jelenlétében),  és nem átvétel után, akkor a termék visszavételét garantáljuk. Ilyen esetben az “Átadás-átvételi tényállási jegyzőkönyvben” írásban rögzíteni kell a sérülést, vagy tartalmi hiányosságot. A kézbesítést követően, utólagosan bejelenetett sérülésért, vagy tartalomhiányért nem tudunk felelőséget vállalni.

 

11. Tulajdonjogi feltétel

A leszállított termék a teljes vételár kiegyenlítéséig a szállító tulajdonában marad.

 

12. Pontgyűjtés

A pontgyűjtés részleteit IDE kattintva ismerheted meg.

 

 


Vissza a főoldalra

Oszd meg!