SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
Belföldi szállítás
A szállítási díj Magyarország területén csomagonként 1.690 Ft bankkártyás SimplePay fizetéssel, és 1.990 Ft utánvéttel (csomagonként), azonban 29.990 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan.
Szállítási határidő Magyarországon belül: 2 - 5 munkanap
Külföldi szállítás
Külföldi szállítás esetén a szállítási díjak Szlovákia, Csehország, Románia, Szlovénia esetén bankkártyás SimplePay fizetéssel csomagonként 3.990 Ft, és utánvéttel 4.490 Ft (csomagonként).
Szlovénia, Ausztria, Lengyelország, Németország, Hollandia esetén nincs utánvétes fizetésre lehetőség. Bankkártyás SimplePay fieztésnél a szállítási költség: 3.990 Ft
Szállítási határidő a fentiekben megjelölt országokba: 3 – 6 munkanap
Más országokba történő szállítás esetén a GLS futárszolgálattal történő egyeztetés szükséges, az adott országra vonatkozó szállítási árról (amelyet a csomag mérete és súlya is meghatároz), ezt követően írásban tájékoztatjuk az érdeklődő felhasználót a szállítási árról.
Fizetési információk
Utánvétes megrendelés esetén a fizetendő összeget a futárnak kell átadni. A futárnál
lehetőség van fizetni készpénzzel és bankkártyával is.
A megrendelt termékek számláját a csomagodban találod. A számla az esetleges kedvezményekkel csökkentett árat tartalmazza.
A szállítási díj minden esetben a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés
véglegesítése során.
Szállítási információk
A Wannabee webshopban megrendelt termékeket Magyarország területén és a külföldre is házhoz szállítjuk.
A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai szállítják ki 8.00 – 17.00 óra között munkanapokon. Kérheted a munkahelyedre is a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodsz otthon. Átvételkor kérjük, hogy ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezd a kézbesítőnek! A csomag feladásakor e-mailben kapsz értesítést, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre, és az e-mailben megadott linken keresztül lehet rendelkezni arról, hogy milyen más új időpontban, vagy egy másik címre szeretnéd kérni a csomagfelvételt.