A Wannabee webshopon történő vásárlásokkal kapcsolatos fontos információk itt találhatóak.
A jelen ÁSZF szolgáltatójának (a továbbiakban: Szolgáltató) adatai:
A szolgáltató neve: SZÁZDIVAT Kft. Kft. A szolgáltató székhelye: 2117 Isaszeg, Csengeri utca 2/B. A szolgáltató e-mail címe: info@wannabee.hu
Telefonszáma: +36 28 780 000
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1.1 A termékek webshopon történő megjelenítése internetes katalógusnak minősül, amely ajánlati kötöttséget nem von maga után.
1.2. A Szolgáltató és a jelen honlapon működtetett webshopban vásárló vagy azt használó személy (a továbbiakban: Felhasználó) közötti ügyletekre a jelen, webshopban történő rendelés időpontjában érvényes általános szerződéses feltételek (továbbiakban: ÁSZF) vonatkoznak. A Felhasználó jelen ÁSZF-től eltérő szerződéses feltételei kizárólag a Szolgáltató kifejezett írásbeli hozzájárulása esetén válnak a felek közti szerződés részévé
1.3. A jelen Szabályzat hatálya azokra a vásárlónak minősülő és vásárlónak nem minősülő Felhasználókra is kiterjed, akik a webshopot használják.
1.4. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával / regisztrációjával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
1.5. Felhasználó a vásárlás / regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás / regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásainkat.
1.6. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és / vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
1.7. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
1.8. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
1.9. Az üzemeltető törekszik arra, hogy a termékfotózás során a színhűség megmaradjon, azonban előfordulhat, hogy a webshopban szereplő termékek fotóinak színei a valóságtól eltérhetnek, amelyet okozhatja a különböző monitorok különböző színfelbontása is.
2. A RENDELÉS MENETE ÉS A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
2.1. Regisztráció: Felhasználó eldöntheti, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Amennyiben a Felhasználó regisztrálja adatait az első vásárlás során, ezt követően minden alkalommal, amikor belép a fiókjába, a vásárlás során automatikusan kitöltésre kerülnek a cím és szállítási adatok. Ezen adatokat a Felhasználó bármikor módosíthatja az adatlapján.
Amennyiben a Felhasználó regisztrációs felületén kívül szeretne vásárolni, abban az esetben ki kell jelentkeznie a webshop jobb felső részén megjelenő profiljából.
A www.wannabee.hu webshopon történő regisztrációval a Felhasználó Wannabee Klubtagságot szerez. A vásárlások utáni pontgyűjtés és cserecsomag szolgáltatásunk csak Wannabee Klubtagok számára lehetséges (lásd. 8. pont).
2.2. Megrendelés: A termékek a kosárba helyezéssel rendelhetőek meg. A kiválasztott termék(ek) a „kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető el a kosárban. A jobb felső sarokban található, kosarat jelképező piktogramra kattintva a kosárban elhelyezett áruk megtekinthetőek, a mennyiségük módosítható, és törölni is lehet őket. Amennyiben további terméket szeretne a Felhasználó hozzátenni a kosarához, akkor a „folytatom a vásárlást” gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A vásárlás befejezése a „tovább a fizetéshez” gombra kattintva történik. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására / törlésére.
2.3. Szállítási és számlázási adatok megadása: A megrendelés utolsó lépéseként
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) tartalmazza a csomag, amit Felhasználó kézhez vesz.
Amennyiben Felhasználó a „Személyes átvétel márkaüzletben” lehetőséget választotta a csomag átvételének, a számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a márkaüzletben a megrendelt termékkel együtt személyesen veheti át.
2.4. Szállítási költség:
Belföldi (Magyarország területén belüli) szállítás esetén: csomagonként 1990,- Ft utánvétellel, 1690,- Ft bankkártyás SimplePay fizetéssel
Szlovákiába, Szlovénia, Csehországba, és Romániába történő szállítás esetén: bankkártyás SimplePay fizetéssel csomagonként 3990 Ft és utánvéttel csomagonként 4490,- Ft
Némegországba, Hollandiába, Ausztriába és Lengyelországba történő szállítás esetén: 6000,- Ft bankkártyás SimplePay fizetéssel (utánvét lehetőség nincs).
Más országokba történő szállítás esetén: Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot. GLS futárszolgálattal történő egyeztetés szükséges, az adott országra vonatkozó szállítási árról (amelyet a csomag mérete és súlya is meghatároz), ezt követően írásban tájékoztatjuk az érdeklődő felhasználót a szállítási árról.
Az árakról ITT a GLS futárszolgálat online árkalkulátorán tud a Felhasználó előzetesen informálódni.
2.5. A megrendelés visszaigazolása: Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automata visszaigazolást kap.
Amennyiben a visszaigazolás Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg a megrendeléséhez, vagy a regisztrációja során, továbbá ha a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
2.6. Értesítés: Felhasználó tudomásul veszi, hogy a 2.5 pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés
akkor jön létre, amikor Szolgáltató a 2.5 pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről, és várható teljesítéséről.
3. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE
3.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik (hétfőtől-péntekig 8.00 órától 16.00 óráig). A munkaidőn túl érkező online megrendelések a megrendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
3.2. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül.
3.3. Teljesítés: Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által bankkártyával fizetett összeget 2-4 munkanapon belül visszatéríteni. A pénzvisszatérítésnél az eredeti ügylet során megadott bankszámlára történő utalást alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más bankszámlára történő utalást kifejezetten kéri.
4. ELÁLLÁS JOGA
4.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
4.2. Ha a Vásárló élni kíván az elállási jogával, elállási szándékát egyértelmű nyilatkozatával köteles eljuttatni, amelyet a termék visszaküldésekor a csomagban kell elhelyezni.
4.3. A Vásárló részéről az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi.
Az Elállási Jogi Nyilatkozat nyomtatványt Felhasználó a megrendelt termék csomagjában kapja kézhez. Az Elállási Jogi Nyilatkozat letölthető a webshop oldaláról is, amely a webshop láblécében található.
4.3. A visszafizetés során Szolgáltató a termék(ek) árát a csomag kiszállítási költségének árával növelt összegével utalja vissza, azonban a termék(ek) visszaküldésének költsége már a Felhasználót terheli.
4.4. A termék(ek) visszaküldési címe az cím, amelyet a Szolgáltató visszaküldési címként megjelölt, és ez minden esetben a feladó alábbi címe:
Százdivat Kft. 2117 Isaszeg, Csengeri u 2/b.
4.5. Webshopon vásárolt terméket márkaüzletünkben nem fogadunk visszavételre.
4.6. A Vásárló kizárólag akkor jogosult a termék(ek) teljes vételárát visszakapni, ha Felhasználó a termék(ek)ben értékcsökkenést nem okozott, vagyis a termékek sértetlenül kerülnek vissza a Szolgáltatóhoz. Ez azt jelenti, hogy nem áll módunkban visszavenni olyan termék(ek)et, amelyek például viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímke a nyaki rész hátoldalán, valamint a ruha további címkéi kivágásra kerültek.
4.7. Pénzvisszatérítést kizárólag bankszámlára történő utalással áll módunkban teljesíteni. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméke(ke)t. A termék(ek) kézhezvételét követően 8-10 napon belül megtörténik a termék(ek) árának visszaküldése a Vásárló által megadott bankszámlára.
4.7. A Vásárló kizárólag akkor jogosult a termék(ek) teljes vételárát visszakapni, ha Felhasználó a termék(ek)ben értékcsökkenést nem okozott, vagyis a termékek sértetlenül kerülnek vissza a Szolgáltatóhoz. Ez azt jelenti, hogy nem áll módunkban visszavenni olyan termék(ek)et, amelyek például viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímke a nyaki rész hátoldalán, valamint a ruha további címkéi kivágásra kerültek.
4.8. Márkaüzletünkben történő vásárlás esetén is biztosítjuk a vásárlástól való elállás lehetőségét, amelyre 7 naptári nap áll a Vásárló rendelkezésre.
4.9. A márkaüzletben történt vásárlástól való elállás esetén a terméke(ke)t személyesen kell átadni a márkaüzletünkben. Az átadott termék(ek)ről eladóink elkészítik a termék visszavételezését, amelyet az Eladó és a Vásárló is aláírásával igazol.
4.10. A márkaüzletünkben történt vásárlástól való elállás esetén is érvényes a Vásárlóra nézve a termék sértetlen állapotban történő átadása (lásd. 4.7. pont) ugyanúgy, mint a websopos vásárlás esetén.
4.11. A márkaüzletünkben az ruházati bolti eladók nem rendelkeznek döntési jogkörrel az esetlegesen sérült termékben keletkezett értékcsökkenés meghatározásában. Amennyiben a vásárlástól való elállásnál a személyesen márkaüzletünkbe visszavitt termék(ek)ben eladóink értékcsökkentést tapasztalnak, ebben az esetben a termék(ek)ről átadás-átvételi jegyzőkönyv készül, amelyet Vásárló és a terméke(ke)t visszavételező eladó együttesen aláírásával igazol. A visszavételezett, értékcsökkent terméke(ke)t minőség ellenőrző kollégáink nézik át, és határozzák meg az értékcsökkenés mértékét, amelyről a Vásárlót a megadott elérhetőségein (e-mailben vagy postai címen) írásban tájékoztatják.
5. CSERECSOMAG SZOLGÁLTATÁS
5.1. A Szolgáltató cserecsomag lehetőséget biztosít kizárólag a regisztrált, vagyis Wannabee Klubtagsággal rendelkező Felhasználók részére, a termék kézhezvételét követő 14 napos időszakban. A cserecsomag szolgáltatásunk lehetőséget ad a klubtagoknak a méretcserén túl ugyanazon termék más színére történő cseréjére, valamint más termékre történő cseréjére is.
5.2. Amennyiben már nem elérhető a cserélni kívánt azonos termék (sem a kért méretben, sem pedig másik színben), és más termékre nem szeretné cserélni a Vásárló a terméket, ilyen esetekben az Ellállási Jogi Nyilatkozat kitöltésével tudja Felhasználó visszaigényelni a vásárlásának az árát. (4. pont: „Az elállás joga”). Ebben az esetben 14 napon belüli visszaküldés attól a dátumtól indul, amelyen az értesítést megkapta a Felhasználó, hogy a kért termék cseréje a kívánt méretben, illetve más színben már nem biztosítható, mert az adott termék már nem elérhető a készletünkben.
5.3. A Vásárló cserecsomag kérési igényét az újabb rendelés leadásakor a szállítási módnál a „GLS cserecsomag” opciónál tudja kérni. Ezt követően a Vásárló kiválasztja a 14 napon belüli megrendelései közül a cserélni kívánt terméket. Termékre való kattintás után a „cserélem” boxban ki kell pipálni a terméket, majd a felugró ablakban meg kell jelölni a csere okát, és továbbítani a rendelést a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal.
5.4. A cserecsomagot becsomagolva, hiánytalanul, valamint nem használt, sértetlen állapotban kell visszaküldeni. NEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAFOGADNI olyan terméke(ke)t, amelyek viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímkék a ruha oldalából és a logó címke a ruhadarab belső nyaki részén kivágásra kerültek.
5.4. A cserecsomag visszaküldésének módja: A futár érkezésekor az új csomag átvételekor a futárnak kell odaadni a visszaküldeni kívánt terméket, amelyet nem szükségszerű az eredeti csomagolásban átadni. A futár az érkezéskor a visszaküldendő csomagra elhelyezi a magával hozott címkét, amelyet felragaszt a csomagra. Felhasználónak nem kell visszacímezni a feladónak.
5.5. A visszaküldött termék árának vagy megegyező árnak kell lennie a cseretermék árával, mivel Szolgáltatónak nem áll módjában a különbözet visszatérítésére, vagy a cseretermék árának magasabbnak kell lennie, mint a visszaküldött termék ára.
Amennyiben a megrendelt termék ára magasabb, mint a cseretermék, vagyis a visszaküldött termék, akkor a különbözetet fizetheti a Felhasználó bankkártyával a cserecsomag rendelés leadásakor, vagy utánvéttel a GLS futárnál készpénzzel vagy bankkártyával.
6. HIBA ÉS HIBÁS TELJESÍTÉS
6.1. Amennyiben Felhasználó hibás terméket kap kézhez, a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérheti a termék cseréjét. Hibás termék esetén az új termék kiküldésével járó szállítási díj a Szolgáltatót terheli.
6.2. Hibás termék esetén Felhasználó kérheti cserecsomag szolgáltatásunkat (lásd: 5.1.2. pont) vagy választhatja a vásárlástól való elállás lehetőségét is (lásd: 4. pont).
6.3. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. Felhasználó ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
6.4. Amennyiben valamelyik viszonteladónktól történt a vásárlás, abban az esetben kizárólag a viszonteladónknál lehetséges a hibás termék utáni reklamáció, a vásárlástól való elállás, illetve a termék cseréje is. Mindezek az adott viszonteladó saját Általános Szerződési Feltételei alapján.
7. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani, vagy törölni tudja a bevitt adatokat.
7.1. A kosár tartalmának a javítása: a rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár több, vagy kevesebb mennyiséget tartalmaz, mint amit a Felhasználó szeretne megrendelni, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőben Felhasználó módosítani tudja a rendelni kívánt mennyiség darabszámát az alábbiak szerint:
Amennyiben Felhasználó törölni kívánja a kosárban található terméke(ke)t, akkor a törléshez tartozó „kuka” ikonra kattintva tudja a rendelését törölni.
7.2. További rendeléshez tartozó adatok javítása: a megrendelés elküldése előtt lehetőség van javítani a számlázási címet, szállítási címet, a megjegyzés rovatba írt tartalmat, a szállítási és fizetési módot, valamint a beváltani kívánt pontok számát, illetve a kupon és az utalványok megadását is.
8. WANNABEE KLUBTAGSÁG
8.1. Felhasználó a webshopon történő regisztrációval egyúttal Klubtagságot is szerez, amely az alábbiakat biztosítja Felhasználó számára:
8.2. A Wannabee Klubtagságra a Felhasznbáló regisztrációt a webshopunk (www.wannabee.hu) főoldalán tudja megtenni. A regisztrácóra a főoldalon két helyen is lehetőség van: a „Neked ajánljuk” blokk alatti található a „Legyél Te is Wannabee Klubtag” elnevezésű boxban, illetve a webshop menüpontjai felett a „Belépés” menüpontra kattintva lehet a regisztrációt elvégezni.
8.3. Felhasználó a klubtagsági regisztrációval nem szerezhet automatikus jogosultságot arra, hogy írásban értesítést kapjon a kedvezményes napokról, az aktuális alkalmi promóciókról, információkról és a legújabb ruhadarabokról. Ehhez hírlevél feliratkozásra van szükség.
Klubtagjainknak e-mailben általános marketing (reklám) üzeneteket, promóciós ajánlatokat, kuponokat, valamint piackutatásban, elégedettségmérésben történő részvételre való felhívást küldünk, ez havonta 1-2 hírlevelet jelent. Amennyiben ezeket a leveleket nem szeretnéd kapni, akkor ezt többféle módon is jelezheted felénk: Minden levelünk láblécében egy linken le tudsz iratkozni ezekről a levelekről, ha itt leiratkozol, akkor nem fogunk több promóciós levelet küldeni számodra, vagy megteheted ezt úgy is, hogy írsz nekünk egy e-mailt az info@wannabee.hu címünkre és itt jelzed ezt felénk.
Ezeket a promóciós e-maileket azért küldjük, mert jogos gazdasági érdekünk az, hogy előmozdítsuk a termékeinknek, szolgáltatásainknak az értékesítését, illetve, hogy növeljük ezen termékek, szolgáltatások, továbbá magának a Wannabee márkának az ismertségét, népszerűségét. Erre vonatkozó érdekmérlegelési tesztet a GDPR-ben írtaknak megfelelően elvégeztük.
Az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatónkat a weboldalunk láblécében tudod elolvasni, onnan folyamatosan elérhető, de természetesen minden kérdésedre válaszolunk akár telefonon vagy e-mailben is, fordulj hozzánk
bizalommal!
9. ADATKEZELÉS SIMPLE PAY HASZNÁLATÁVAL TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS ESETÉN
Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Százdivat Kft.(2117 Isaszeg, Csengeri u. 2/B) adatkezelő által a www.wannabee.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló neve, címe, e-mail címe, a vásárlás összege. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A Százdivat Kft. részletes Adatkezelési Szabályzata ITT olvasható.
10. TULAJDONJOGOK
10.1. A webhsopon (és social média csatronáinkon) megjelenő mindennemű tartalom (beleértve fotókat is) szerzői jogi műnek minősül. Tilos a wannabee.hu weboldalon és a social média csatornáin megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Százdivat Kft. írásos hozzájárulása nélkül.
10.2. A Wannabee.hu weboldalról bármilyen anyagot (pld. blogcikkek, termékfotók és termékleírások stb.) megosztani írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
10.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
10.4. Tilos a wannabee.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a wannabee.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
10.5. A wannabee.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
10.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználása jogi, és anyagi következményeket von maga után.
11. TERMÉKSZAVATOSSÁG ÉS KELLÉKSZAVATOSSÁG
Abban az esetben, ha a Vásárló a kiszállított termék(ek)nél látható anyag- vagy gyártási hibát észlel, (ideértve a szállítás során keletkezett sérüléseket is) erről a Százdivat Kft.-t haladéktalanul értesíteni kell. Az értesítést meg lehet tenni e-mailen keresztül az info@wannabee.hu címre küldött levélben, vagy postai úton küldött levélben a Százdivat Kft. címére (Cím: 2117 Isaszeg, Csengeri u. 2/B.), vagy az áru átvételekor a GLS munkatársának is lehet jelezni.
Ugyanakkor felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kellékszavatossági jogai alapján a Vásárló választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozás számára – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Százdivat Kft. nem vállalta, vagy annak megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, a Vásárló arányos árleszállítást kérhet, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Jelentéktelen hiba esetén a Vásárló nem jogosult a szerződéstől elállni.
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Az áru hibája esetén a Vásárló – választása szerint – a fent meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
12. PANASZKEZELÉS RENDJE
12.1. Célunk, hogy valamennyi megrendelést kifogástalan minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsük. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát szóban az alábbi telefonon, illetve e-mail címen levél útján tudja benyújtani.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 28 780 000
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@wannabee.hu
12.2. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát eljuttatja a vásárlónak.
12.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Amennyiben a panaszt elutasítja, álláspontját megindokolja. Az elutasított panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
12.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
A Vásárló panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
A Vásárlónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: 06-1-269-0703
Fax száma: 06-1-269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu