Wannabee shop
Betöltés...

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A Wannabee webshopon történő vásárlásokkal kapcsolatos fontos információk itt találhatóak.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1 A termékek webshopon történő megjelenítése internetes katalógusnak minősül, amely jogilag nem kötelező erejű ajánlat.

1.2. Jelen szabályzatban rögzített szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, azok utólag nem hozzáférhetőek.

1.3. A jelen Szabályzat hatálya azokra a vásárlónak minősülő és vásárlónak nem minősülő Felhasználókra is kiterjed, akik a webshopot használják. 

1.4. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával / regisztrációjával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

1.5. Felhasználó a vásárlás / regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás / regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásainkat.

1.6. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és / vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

1.7. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

2. A RENDELÉS MENETE ÉS A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

2.1. Regisztráció: Felhasználó eldöntheti, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Amennyiben a Felhasználó regisztrálja adatait az első vásárlás során, ezt követően minden alkalommal, amikor belép a fiókjába, a vásárlás során automatikusan kitöltésre kerülnek a cím és szállítási adatok. Ezen adatokat a Felhasználó bármikor módosíthatja az adatlapján.

Amennyiben a Felhasználó regisztrációs felületén kívül szeretne vásárolni, abban az esetben ki kell jelentkeznie a webshop jobb felső részén megjelenő profiljából.

A www.wannabee.hu webshopon történő regisztrációval a Felhasználó Wannabee Klubtagságot szerez. A vásárlások utáni pontgyűjtés és cserecsomag szolgáltatásunk csak Wannabee Klubtagok számára lehetséges (lásd. 8. pont).

2.2. Megrendelés: A termékek a kosárba helyezéssel rendelhetőek meg. A kiválasztott termék(ek) a „kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető el a kosárban. A jobb felső sarokban található, kosarat jelképező piktogramra kattintva a kosárban elhelyezett áruk megtekinthetőek, a mennyiségük módosítható, és törölni is lehet őket. Amennyiben további terméket szeretne a Felhasználó hozzátenni a kosarához, akkor a „folytatom a vásárlást” gombra kattintva folytathatja a vásárlást. A vásárlás befejezése a „tovább a fizetéshez” gombra kattintva történik. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására / törlésére.

2.3. Szállítási és számlázási adatok megadása: A megrendelés utolsó lépéseként

  • a Felhasználó megadja a számlázási adatokat, valamint azt a címet, amelyre a szállítást kéri (ami az a cím, ahol a terméket szeretné átvenni, legyen az akár az otthona, akár a munkahelyi címe). Amennyiben Felhasználó korábban már regisztrált, a rendszerünk automatikusan kitölti a korábban a Felhasználó által megadott címmel és szállítási adatokkal, amelyet a Felhasználó bármikor módosítani tudja.
  • A számlázási adatok és a számlázási cím megadása után Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, amely lehet GLS csomagszállítás, személyes átvétel márkaüzletünkben, vagy GLS cserecsomag.
  • Ezt követően Felhasználó megadja a fizetési módot is, amely lehet utánvét, vagy bankkártyás SimplePay fizetés. A felület jobb felső részében (a szállítási adatok mellett) a „Megjegyzés” rovatba a Felhasználó feltüntetheti megrendeléséhez kapcsolódó egyéb kívánságát is.
  • A rendelés elküldése előtt a Felhasználó a rendelésének az összesítője alatt található boxban meg tudja nézni az aktuális pontszámait, és eldöntheti, hogy aktuális pontjaiból mennyi pontot szeretne jóváírni a vásárlásához. A felhasználni kívánt pontok számának beírása után a zöld kis gombra kattintva érvényesítheti a jóváírást. A Felhasználó megadhatja a kupon, vagy az utalvány sorszámát is, amellyel rendelkezik. A sorszámok megadása után kupon(ok) és/vagy utalvány(ok) érvényesítése szintén a zöld kis gombra kattintva történik.
    Egy vásárlásnál csak egy kupon használható fel. Azonban egy vásárlásnál több vásárlási utalvány is felhasználható. Amennyiben Felhasználó több vásárlási utalvánnyal rendelkezik, a plusz („+”) gomb használatával tudja hozzáadni a további vásárlási utalványokat.A „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja Felhasználó elküldeni a rendelését. (Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása szükséges a rendelés továbbításához.)

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) tartalmazza a csomag, amit Felhasználó kézhez vesz.

Amennyiben Felhasználó a „Személyes átvétel márkaüzletben” lehetőséget választotta a csomag átvételének, a számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a márkaüzletben a megrendelt termékkel együtt személyesen veheti át.

2.4. Szállítási költség:

Belföldi (Magyarország területén belüli) szállítás esetén: csomagonként 990,- Ft utánvétellel, 790,- Ft bankkártyás SimplePay fizetéssel

 Szlovákiába, Szlovénia, Csehországba, és Romániába történő szállítás esetén: bankkártyás SimplePay fizetéssel csomagonként 2.500 Ft és utánvéttel csomagonként 3.000,- Ft

 

Némegországba, Hollandiába, Ausztriába és Lengyelországba történő szállítás esetén: 2.500,- Ft bankkártyás SimplePay fizetéssel (utánvét lehetőség nincs).

 

Más országokba történő szállítás esetén: Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot. GLS futárszolgálattal történő egyeztetés szükséges, az adott országra vonatkozó szállítási árról (amelyet a csomag mérete és súlya is meghatároz), ezt követően írásban tájékoztatjuk az érdeklődő felhasználót a szállítási árról.

Az árakról ITT a GLS futárszolgálat online árkalkulátorán tud a Felhasználó előzetesen informálódni.

 

2.5. A megrendelés visszaigazolása: Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automata visszaigazolást kap.

 Amennyiben a visszaigazolás Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.

 A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

 Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg a megrendeléséhez, vagy a regisztrációja során, továbbá ha a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


2.6. Értesítés: Felhasználó tudomásul veszi, hogy a 2.5 pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés
akkor jön létre, amikor Szolgáltató a 2.5 pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről, és várható teljesítéséről.

 

3. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

 3.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik (hétfőtől-péntekig 8.00 órától 16.00 óráig). A munkaidőn túl érkező online megrendelések a megrendelést követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

 
3.2. Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül.


3.3. Teljesítés: Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által bankkártyával fizetett összeget 2-4 munkanapon belül visszatéríteni. A pénzvisszatérítésnél az eredeti ügylet során megadott bankszámlára történő utalást alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más bankszámlára történő utalást kifejezetten kéri.

 

 4. ELÁLLÁS JOGA

 

4.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. 

4.2. Ha a Vásárló élni kíván az elállási jogával, elállási szándékát egyértelmű nyilatkozatával köteles eljuttatni, amelyet a termék visszaküldésekor a csomagban kell elhelyezni.

 

4.3. A Vásárló részéről az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi.

Az Elállási Jogi Nyilatkozat nyomtatványt Felhasználó a megrendelt termék csomagjában kapja kézhez. Az Elállási Jogi Nyilatkozat letölthető a webshop oldaláról is, amely a webshop láblécében található.

 

4.3. A visszafizetés során Szolgáltató a termék(ek) árát a csomag kiszállítási költségének árával növelt összegével utalja vissza, azonban a termék(ek) visszaküldésének költsége már a Felhasználót terheli.

 

4.4. A termék(ek) visszaküldési címe az cím, amelyet a Szolgáltató visszaküldési címként megjelölt, és ez minden esetben a feladó alábbi címe:

Százdivat Kft. 2117 Isaszeg, Csengeri u 2/b.

 

4.5. Webshopon vásárolt terméket márkaüzletünkben nem fogadunk visszavételre.

 

4.6. A Vásárló kizárólag akkor jogosult a termék(ek) teljes vételárát visszakapni, ha Felhasználó a termék(ek)ben értékcsökkenést nem okozott, vagyis a termékek sértetlenül kerülnek vissza a Szolgáltatóhoz. Ez azt jelenti, hogy nem áll módunkban visszavenni olyan termék(ek)et, amelyek például viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímke a nyaki rész hátoldalán, valamint a ruha további címkéi kivágásra kerültek.

 

4.7. Pénzvisszatérítést kizárólag bankszámlára történő utalással áll módunkban teljesíteni. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméke(ke)t. A termék(ek) kézhezvételét követően 8-10 napon belül megtörténik a termék(ek) árának visszaküldése a Vásárló által megadott bankszámlára.

 

4.7. A Vásárló kizárólag akkor jogosult a termék(ek) teljes vételárát visszakapni, ha Felhasználó a termék(ek)ben értékcsökkenést nem okozott, vagyis a termékek sértetlenül kerülnek vissza a Szolgáltatóhoz. Ez azt jelenti, hogy nem áll módunkban visszavenni olyan termék(ek)et, amelyek például viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímke a nyaki rész hátoldalán, valamint a ruha további címkéi kivágásra kerültek.

 

4.8. Márkaüzletünkben történő vásárlás esetén is biztosítjuk a vásárlástól való elállás lehetőségét, amelyre 7 naptári nap áll a Vásárló rendelkezésre.

 

4.9. A márkaüzletben történt vásárlástól való elállás esetén a terméke(ke)t személyesen kell átadni a márkaüzletünkben. Az átadott termék(ek)ről eladóink elkészítik a termék visszavételezését, amelyet az Eladó és a Vásárló is aláírásával igazol.

 

4.10. A márkaüzletünkben történt vásárlástól való elállás esetén is érvényes a Vásárlóra nézve a termék sértetlen állapotban történő átadása (lásd. 4.7. pont) ugyanúgy, mint a websopos vásárlás esetén.

 

4.11. A márkaüzletünkben az ruházati bolti eladók nem rendelkeznek döntési jogkörrel az esetlegesen sérült termékben keletkezett értékcsökkenés meghatározásában. Amennyiben a vásárlástól való elállásnál a személyesen márkaüzletünkbe visszavitt termék(ek)ben eladóink értékcsökkentést tapasztalnak, ebben az esetben a termék(ek)ről átadás-átvételi jegyzőkönyv készül, amelyet Vásárló és a terméke(ke)t visszavételező eladó együttesen aláírásával igazol. A visszavételezett, értékcsökkent terméke(ke)t minőség ellenőrző kollégáink nézik át, és határozzák meg az értékcsökkenés mértékét, amelyről a Vásárlót a megadott elérhetőségein (e-mailben vagy postai címen) írásban tájékoztatják.

 

 5. CSERECSOMAG SZOLGÁLTATÁS

 

5.1. A Szolgáltató cserecsomag lehetőséget biztosít kizárólag a regisztrált, vagyis Wannabee Klubtagsággal rendelkező Felhasználók részére, a termék kézhezvételét követő 14 napos időszakban. A cserecsomag szolgáltatásunk lehetőséget ad a klubtagoknak a méretcserén túl ugyanazon termék más színére történő cseréjére, valamint más termékre történő cseréjére is.

5.2. Amennyiben már nem elérhető a cserélni kívánt azonos termék (sem a kért méretben, sem pedig másik színben), és más termékre nem szeretné cserélni a Vásárló a terméket, ilyen esetekben az Ellállási Jogi Nyilatkozat kitöltésével tudja Felhasználó visszaigényelni a vásárlásának az árát. (4. pont: „Az elállás joga”). Ebben az esetben 14 napon belüli visszaküldés attól a dátumtól indul, amelyen az értesítést megkapta a Felhasználó, hogy a kért termék cseréje a kívánt méretben, illetve más színben már nem biztosítható, mert az adott termék már nem elérhető a készletünkben.

5.3. A Vásárló cserecsomag kérési igényét az újabb rendelés leadásakor a szállítási módnál a „GLS cserecsomag” opciónál tudja kérni. Ezt követően a Vásárló kiválasztja a 14 napon belüli megrendelései közül a cserélni kívánt terméket. Termékre való kattintás után a „cserélem” boxban ki kell pipálni a terméket, majd a felugró ablakban meg kell jelölni a csere okát, és továbbítani a rendelést a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal.

5.4. A cserecsomagot becsomagolva, hiánytalanul, valamint nem használt, sértetlen állapotban kell visszaküldeni. NEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAFOGADNI olyan terméke(ke)t, amelyek viselve vagy mosva voltak, szennyezettek, illetve a termékcímkék a ruha oldalából és a logó címke a ruhadarab belső nyaki részén kivágásra kerültek.

5.4. A cserecsomag visszaküldésének módja: A futár érkezésekor az új csomag átvételekor a futárnak kell odaadni a visszaküldeni kívánt terméket, amelyet nem szükségszerű az eredeti csomagolásban átadni. A futár az érkezéskor a visszaküldendő csomagra elhelyezi a magával hozott címkét, amelyet felragaszt a csomagra. Felhasználónak nem kell visszacímezni a feladónak.

5.5. A visszaküldött termék árának vagy megegyező árnak kell lennie a cseretermék árával, mivel Szolgáltatónak nem áll módjában a különbözet visszatérítésére, vagy a cseretermék árának magasabbnak kell lennie, mint a visszaküldött termék ára.

Amennyiben a megrendelt termék ára magasabb, mint a cseretermék, vagyis a visszaküldött termék, akkor a különbözetet fizetheti a Felhasználó bankkártyával a cserecsomag rendelés leadásakor, vagy utánvéttel a GLS futárnál készpénzzel vagy bankkártyával.

6. HIBA ÉS HIBÁS TELJESÍTÉS

6.1. Amennyiben Felhasználó hibás terméket kap kézhez, a kézhezvételtől számított 14 napon belül kérheti a termék cseréjét. Hibás termék esetén az új termék kiküldésével járó szállítási díj a Szolgáltatót terheli.

6.2. Hibás termék esetén Felhasználó kérheti cserecsomag szolgáltatásunkat (lásd: 5.1.2. pont) vagy választhatja a vásárlástól való elállás lehetőségét is (lásd: 4. pont).

6.3. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. Felhasználó ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

6.4. Amennyiben valamelyik viszonteladónktól történt a vásárlás, abban az esetben kizárólag a viszonteladónknál lehetséges a hibás termék utáni reklamáció, a vásárlástól való elállás, illetve a termék cseréje is. Mindezek az adott viszonteladó saját Általános Szerződési Feltételei alapján.


7. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani, vagy törölni tudja a bevitt adatokat.

 

7.1. A kosár tartalmának a javítása: a rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár több, vagy kevesebb mennyiséget tartalmaz, mint amit a Felhasználó szeretne megrendelni, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőben Felhasználó módosítani tudja a rendelni kívánt mennyiség darabszámát az alábbiak szerint:

  • Felhasználó be tudja írni a kívánt darabszámot
  • Felhasználó a „+” vagy „–„ gomb segítségével tudja növelni, vagy csökkenteni a darabszámot.

Amennyiben Felhasználó törölni kívánja a kosárban található terméke(ke)t, akkor a törléshez tartozó „kuka” ikonra kattintva tudja a rendelését törölni.

 

7.2. További rendeléshez tartozó adatok javítása: a megrendelés elküldése előtt lehetőség van javítani a számlázási címet, szállítási címet, a megjegyzés rovatba írt tartalmat, a szállítási és fizetési módot, valamint a beváltani kívánt pontok számát, illetve a kupon és az utalványok megadását is.



8. WANNABEE KLUBTAGSÁG

8.1. Felhasználó a webshopon történő regisztrációval egyúttal Klubtagságot is szerez, amely az alábbiakat biztosítja Felhasználó számára:

  • Cserecsomag lehetőséget biztosítunk a klubtagoknak (lásd: 5. pont)
  • Felhasználó a Wannabee Klubtagságra történő regisztrációval egyszeri -10% kedvezményt kap
  • Amennyiben Felhasználó a születésnapján vásárol, - 20% kedvezményt kap (kivétel az ajándékutalvány) amennyiben Felhasználó hírlevelünkre is feliratkozott, születésnapja előtt emlékeztetőt küldünk a születési napi kedvezmény igénybevételének lehetőségéről.)

8.2. A Wannabee Klubtagságra a Felhasznbáló regisztrációt a webshopunk (www.wannabee.hu) főoldalán tudja megtenni. A regisztrácóra a főoldalon két helyen is lehetőség van: a „Neked ajánljuk” blokk alatti található a „Legyél Te is Wannabee Klubtag” elnevezésű boxban, illetve a webshop menüpontjai felett a „Belépés” menüpontra kattintva lehet a regisztrációt elvégezni.

8.3. Felhasználó a klubtagsági regisztrációval nem szerezhet automatikus jogosultságot arra, hogy írásban értesítést kapjon a kedvezményes napokról, az aktuális alkalmi promóciókról, információkról és a legújabb ruhadarabokról. Ehhez hírlevél feliratkozásra van szükség.

9. ADATKEZELÉS SIMPLE PAY HASZNÁLATÁVAL TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS ESETÉN

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Százdivat Kft.(2117 Isaszeg, Csengeri u. 2/B) adatkezelő által a www.wannabee.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló neve, címe, e-mail címe, a vásárlás összege. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Százdivat Kft. részletes Adatkezelési Szabályzata ITT olvasható.

10. TULAJDONJOGOK

10.1. A webhsopon (és social média csatronáinkon) megjelenő mindennemű tartalom (beleértve fotókat is) szerzői jogi műnek minősül. Tilos a wannabee.hu weboldalon és a social média csatornáin megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Százdivat Kft. írásos hozzájárulása nélkül.


12.2. A Wannabee.hu weboldalról bármilyen anyagot (pld. blogcikkek, termékfotók és termékleírások stb.) megosztani írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.


12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.


12.4. Tilos a wannabee.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a wannabee.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.


12.5. A wannabee.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.


12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználása jogi, és anyagi következményeket von maga után.

11. TERMÉKSZAVATOSSÁG ÉS KELLÉKSZAVATOSSÁG

Abban az esetben, ha a Vásárló a kiszállított termék(ek)nél látható anyag- vagy gyártási hibát észlel, (ideértve a szállítás során keletkezett sérüléseket is) erről a Százdivat Kft.-t haladéktalanul értesíteni kell. Az értesítést meg lehet tenni e-mailen keresztül az info@wannabee.hu címre küldött levélben, vagy postai úton küldött levélben a Százdivat Kft. címére (Cím: 2117 Isaszeg, Csengeri u. 2/B.), vagy az áru átvételekor a GLS munkatársának is lehet jelezni.

Ugyanakkor felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kellékszavatossági jogai alapján a Vásárló választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozás számára – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Százdivat Kft. nem vállalta, vagy annak megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, a Vásárló arányos árleszállítást kérhet, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba esetén a Vásárló nem jogosult a szerződéstől elállni.

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Az áru hibája esetén a Vásárló – választása szerint – a fent meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Felhívjuk a Vásárlók figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

12. PANASZKEZELÉS RENDJE

12.1. Célunk, hogy valamennyi megrendelést kifogástalan minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsük. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát szóban az alábbi telefonon, illetve e-mail címen levél útján tudja benyújtani.

 

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 28 780 000

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@wannabee.hu

 

12.2. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát eljuttatja a vásárlónak.


12.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Amennyiben a panaszt elutasítja, álláspontját megindokolja. Az elutasított panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.


12.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

 

A Vásárló panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

A Vásárlónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja: