Wannabee shop
Betöltés...

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Hol és hogyan tudok vásárolni?

 Vásárolnikétféleképpen lehet: webshopunkon (www.wannabee.hu)keresztül, vagy személyesen a márkaüzletünkben, amelynek címe: 1063 Budapest,Podmaniczky utca 63 (bejárat a Bajnok utca felől). 

Webshopon történő megrendeléshez a vásárlás menetére vonatkozó részletes információ ITT
olvasható.  

 

Hogyan tudom megnézni, hogy egy konkrét termék kapható-e még?

A webshopunkon a keresőbe be kell írni a termék megnevezését, vagy a kategória szűrőben a termékek között lapozva lehet megkeresni az adott terméket. Amennyiben a keresett termékre nincs találat, az azt jelenti, hogy nincs már fent a webshopunkon, azaz a keresett termék már nem kapható. 

 

GLS csomagpontra is lehet kérni a szállítást? 

 Egyelőre nem. Szállításnál csak házhozszállítási lehetőség van. (Szállítási címként bármely olyan cím megadható, amelyen a csomagátvétel kivitelezhető, így munkahelyi cím is megadható.) 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi lehet az oka? Megérkezett a rendelésem?

 Amennyiben a vásárlást követően nem érkezik meg az automatikus e-mail, a rendelés beérkezéséről a Wannabee Kollekció Facebook oldalán privát üzenetben lehet érdeklődni, vagy az ügyfélszolgálatunkon az info@wannabee.hu email címen.  

 

Külföldről is lehet rendelni? Nem látom, azt az országot a listán ahonnan rendelni szeretnék.

Igen, külföldről is lehet rendelni. A megrendelésnél a számlázási és szállítási adatoknál válaszd ki az ország nevét a legördülő menüből, majd töltsd ki a további adatokat. Bármilyen országból lehet rendelni. Amennyiben olyan országból rendelsz, amely nem látható a legördülő menüben az alábbi módon lehet a rendelést leadni: 

A számlázási és szállítási adatoknál az ország nem kerül megadásra (maradhat az alapbeállítás szerinti ország), azonban a jobb oldali „EGYÉB ADATOK” boxban a megjegyzésnél kell beírni az ország nevét, ahová a számlázást és szállítást kéred.  

A számlázási és szállítási adatoknál minden más adatot a jelzett helyén kell megadnod, mint pld. utca, házszám, irányítószám, telefonszám stb. Fontos tudnod, hogy a legördülő menüben nem felsorolt országokra a szállítás egyedi díjszabás szerint történik. A különböző országokba történő várható szállítási költségekről előzetesen ITT tudsz tájékozódni. A szállítási költséghez a Wannabee hozzájárul, így kevesebb lesz, mint amit a díjkalkulátor mutatni fog. A pontos szállítási költségről a megrendelésed után 24 órán belül tudunk tájékoztatni az általad megadott e-mail címen. 

Miért nem kaptam pontokat a rendelésem után? 

A vásárlások utáni pontgyűjtés csak Wannabee klubtagok számára lehetséges. 

Ha Wannabee klubtagságra való regisztráció megtörtént már és ennek ellenére nem kaptál pontokat a vásárlásodért, akkor az azért történhetett, mert nem léptél be a vásárlás előtt a korábban regisztrált profilodba. Pontgyűjtéshez be kell jelentkezned a vásárlás előtt a profilodba, a „Belépés” gombra kattintva (amelyet a webshop jobb felső részében találsz). 

Mi szükséges ahhoz, hogy Wannabee klubtag legyek?

A webshopunkon (www.wannabee.hu) történő vásárlói regisztrációval azonnal Wannabee klubtaggá válsz, és a feliratkozásod után már az első vásárlásodnál megkezdheted a pontok gyűjtését. A Wannabee klubtagságról, és a klubtagság előnyeiről részletesen ITT olvashatsz. 

 

Miért nem tudok cserecsomagot rendelni a webshopon?  

Ennek két oka is lehet: 

1. Cserecsomag rendelésre csak Wannabee klubtagoknak van lehetősége, így ahhoz, hogy cserecsomagot tudj rendelni legközelebb, előbb regisztrálnod kell a webshopunkon a Wannabee klubtagságra.  

2. Amennyiben már Wannabee klubtag vagy, és mégsem tudsz cserecsomag rendelést leadni, annak az az oka, hogy 14 napnál régebbi rendeléseid voltak. A megrendelt terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül van csak lehetőség cserélni.  

Hogyan tudom felhasználni a kapott ajándékkupont?

 A vásárlásaid után kapott ajándékkuponokat webshopunkban és márkaüzletünkben is
felhasználhatod a következő vásárlásod során. Az ajándékkuponon (az értékén túl) minden esetben fel van tüntetve, hogy milyen vásárlási összeg felett lehet beváltani. 

A webshopunkon történő vásárlásnál a megrendelés elküldése előtt kell az ajándékkupont érvényesíteni. Az érvényesítéshez az ajándékkupon sorszámát be kell írnod a megrendelt termék(ek) összesítője alatt található részhez, ami mellett a „KUPON MEGADÁSA” feliratot látod.  

 

Holt találhatóak a Wannabee üzletek?

Márkaüzletünk Budapesten található a VI. kerületben a Nyugati tértől pár percre a Podmaniczky utca 63. szám alatt (bejárat a Bajnok utca felől). 

Ez az egyetlen Wannabee márkaüzlet, azonban országszerte vannak viszonteladó
partnereink is. 

 

Viszonteladótól vásárolt terméket a Wannabee márkaüzletben vagy webshopon is tudok cserélni?

Nem. Viszonteladóinktól vásárolt terméket csak a viszonteladóknál lehetséges
cserélni, az adott viszonteladónkra vonatkozó, saját Általános Szerződési Feltételei szerint.  

 

Webshopon vásárolt terméket tudok cserélni a márkaüzletben is? 

Nem. Webshopon vásárolt terméket nem áll módunkban márkaüzletünkben cserélni. Webshopon vásárolt termék cseréje cserecsomag szolgáltatásunk keretében a www.wannabee.hu webshopon klubtagsággal rendelkező vásárlók számára lehetséges, és csak webshopunkon keresztül vehető igénybe.  

Van rá lehetőség, hogy a rendelésemet előre vegyék, hogy mielőbb megkapjam?

 

Sajnos nincs rá lehetőség. A rendeléseket a beérkezés sorrendjében tudjuk feldolgozni.
A csomagok kézbesítése gyakorlatilag átlagosan a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül megtörténik. 

 

Rendeltem egy terméket, de lemaradt a rendelésemből egy másik termék. Lehetne azt, hogy a két rendelést egybe vonják, és egy szállítási költségen egy csomagban legyen? 

 Sajnos erre nincs lehetőség. A megrendeléseket kollégáink a rendelések beérkezésének sorrendjében dolgozzák fel, és csomagolják. Minden rendelésnek egyedi azonosítószáma van, amely technikailag nem vonható össze eltérő azonosítószámú rendeléssel. 

Tudok webshopon úgy rendelni, hogy a márkaüzletben fizetem a terméket próba után?

Igen. Ebben az esetben a webshopon történő rendelésnél a fizetési mód megadásánál a
„személyes átvétel a márkaüzletben” lehetőséget kell választani.  

Ha nem jó a webshopon megrendelt termék mérete, amit a márkaüzletbe személyes átvételre kértem, akkor ott a márkaüzletben cserélhetem akár egy másik termékre is?

Természetesen igen. Ha a webshopon rendelt termék(ek) mérete nem megfelelő, vagy egyszerűen valami más megtetszett, mint amit a webshopon rendeltél, a márkaüzletünkben
történő személyes átvételnél bármilyen más termékre cserélhető.  

A megküldött csomagomba kaptam egy vásárlási kupont ajándékba, és korábbról is van még egy vásárlási kuponom. Hogyan tudom ezeket a kuponokat felhasználni?

Az ajándékként küldött kuponokat a www.wannabee.hu webshopon a vásárlás során lehet felhasználni. A vásárlás során a megrendelő adatainak kitöltése, és szállítási mód megadása után a termékösszesítő alatt található a „KUPON MEGADÁSA” mező. Itt lehet beírni a vásárlási kupon számát, majd a zöld gombra kattintva érvényesítésre kerül a vásárlási kupon.  

Egy vásárlásnál csak egy kupon felhasználására van lehetőség. A kuponon található a kupon érvényességi ideje, és az a vásárlási összeg, amelynél a kupon beváltható.