Divat, stílus és önértékelés - A nőiesség ragyogása a tökéletesség illúzója néllkül
Betöltés...
Divat, stílus és önértékelés - A nőiesség ragyogása a tökéletesség illúzója néllkül

Divat, stílus és önértékelés - A nőiesség ragyogása a tökéletesség illúzója néllkül

Az öltözködés az önkifejezés egyik leglátványosabb módja. Az, amit viselünk - akár tudatában vagyunk, akár nem - kifejezi azt is, amit gondolunk saját magunkról. A ruhák nem csupán külső megjelenésünket formálják, hanem belső énünket is tükrözik. Mi több, ez fordítva is működik! Amikor belül kevésbé érezzük magunkat jól a bőrünkben, kevésbé vagyunk magabiztosak, egy csinos, egyéniségünket pozitívan kifejező, és alkatunkat előnyöesen befolyásoló ruhadarab hatással tud lenni az énképünkre is. Következésképpen a megfelelően kiválasztott ruhadarabok nemcsak a külső megjelenésünket emelik, hanem pozitív hatással vannak a belső énképünkre is.


Az önértékelés és az öltözködés


Az önértékelés és az öltözködés között tehát szoros kapcsolat van, mint ahogy a bőrápolás és az önértékelés között is. Mindez rendkívüli módon befolyásolja azt, hogyan látjuk magunkat és hogyan érezzük magunkat a bőrünkben.


Vagyis az öltözködés és a bőrápolási rutin nem csupán önazonosulásunk egy formája, hanem kifejezi azt az önértékelést és önszeretet is, amit magunk felé érzünk. 


Ha jól érezzük magunkat a bőrünkben, és elégedettek vagyunk a megjelenésünkkel, az növelheti az önbizalmunkat és javíthatja az önértékelésünket. Az öltözködésünkkel kifejezhetjük egyéniségünket, ízlésünket és stílusunkat, ami erősítheti az önbizalmunkat és összeköt minket a belső énünkkel. Sőt, az amit viselünk egyfajta nonverbális kommunikációs eszköz is, amivel szavak nélkül üzenünk magunkról valamit a világnak. 


De mit üzen a világ nekünk a social média csatornákon keresztül? A divatiparban és a social média világában sokáig uralkodott a tökéletesség illúziója, ami sok nőre nyomást gyakorolt azzal, hogy megfeleljen bizonyos ideális képnek. 


A brit Royal Society for Public Health (RSPH) és a Young Health Movement (YHM) készített egy reprezentatív kutatást, amely megállapította, hogy a közösségi média negatívan befolyásolja a mentális egészséget, és az énképet. A kutatás szerint a social médiában a különféle csatornákon és az influenszerek által megosztott tökéletesen retusált képek hozzájárulnak a testkép zavarok és a stressz növekedéséhez a társadalomban. Az olyan képek, amelyek ideális testalkatot és életstílust tükröznek, gyakran szorongást és elégedetlenséget okozhatnak az emberekben, akik megpróbálják ezt a tökéletes látszatot elérni, és csalódást éreznek, amikor nem sikerül.


A kutatás azt is kimutatta, hogy a social média csatornákat sokan negatív módon használják fel, például a "fényezés" - azaz a saját életük pozitívabb és boldogabb látszatát keltő tartalmak feltöltésével - ami eltorzíthatja az emberek valóságos élményeit és érzéseit. Mint ahogy a tökéletesre retusált fotók is torzítják a valóságot.


Ez a kutatás rámutat arra, hogy bár a közösségi média lehetőséget kínál az összekapcsolódásra és az inspirációra, fontos felismerni és kezelni az árnyoldalait is, különösen a mentális egészségre és az énképre gyakorolt ​​lehetséges negatív hatásait.


Szerencsére a testpozitivitást támogatók tábora is egyre nő, és a világ legnagyobb divatházainak kifutóin is megjelentek a mid-size és plus size modellek is. 


Mi a Wannabee-nél is azt valljuk, hogy a tökéletesség nem létezik, és a valódi szépség a saját, személyes egyediségben rejlik.  


A testpozitivitás, mint küldetés


Tegyünk tisztába valamit! A testpozitivitás nem azt jelenti, hogy elhanyagoljuk magunkat, hanem azt, hogy nem az elérhetetlen tökéletességet hajszoljuk. Sokkal inkább arra fókuszálunk, hogy a lehető legjobb verziói legyünk önmagunknak. Az önbizalom, a magabiztos nőiesség akkor lesz jelen az életünkben, ha képesek vagyunk az önszeretre. Önszeretetre pedig akkor vagyunk képesek, ha megengedjük magunknak a ragyogást azáltal, hogy a saját értékeinket felismerjük, elismerjük, és teszünk azért, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben.


A Wannabee Kollekció és a Schüssler Natúrkozmetikumok ezen misszióban kapcsolódik össze. Az a célunk, hogy minél több mid-size és plus size nőben felébresszük a ragyogást és emeljük az önbizalmukat.


Mid-size és plus size divat


A Wannabee Kollekciónál nemcsak többféle stílusban tervezzük a ruhákat, de nagy hangsúlyt fektetünk a különöbző testalkat típusoknak megfelelő szabásvonalakra is. A különböző testalkat típusokra tervezett szabásvonalak lehetővé teszik, hogy a sziluett legelőnyösebb tulajdonságai kerüljenek fókuszba. A divatos, fiatalos, és nőies darabok a komfortos viselettel párosulnak. Valljuk, hogy a divat nem korlátozó tényező, hanem kreatív kifejezőeszköz, amely segít kifejezni az egyéniségünket, és hozzájárul a magabiztos, nőies ragyogáshoz. 


Ehhez a ragyogáshoz járul hozzá a Schüssler Natúrkozmetikumok is. Hiszen a bőrünkkel való törődés éppoly fontos, mint az, hogy milyen ruhdarabokat viselünk. 


A szépség sói a kortalanság szolgálatában


A legfrissebb szépségápolási trendek sokszor a legrégebbi hatóanyagokat állítják csatasorba a fiatalság megőrzéséért vívott küzdelemben. A jól bevált praktikák új köntösben és korszerű technológiákkal ötvözve fokozott hatékonysággal támogatják az arcápolási rutint. A Schüssler kozmetikumok - egyedülálló módon - az ásványi sók erejére építenek.


Alapja egy több, mint másfél évszázados felfedezés


Dr. Wilhelm Schüssler 1873-ban kifejlesztett terápiája 12 biokémiai sóra alapoz, amelyek hiánya nemcsak a szervezet kiegyensúlyozott működését borítja fel, de az arcon is nyomot hagy. A magyar fejlesztésű, többszörösen díjnyertes Schüssler kozmetikumok, az eddigiektől eltérően, a bőrön át juttatják be a szükséges ásványi sókat, az általuk hordozott biológiai információkból pedig a sejtek pontosan annyit vesznek magukhoz, amennyi a harmonikus működés fenntartásához vagy visszaállításához szükséges. A szintetikus alapanyagokat nem tartalmazó, állatkísérleteket nem alkalmazó, minden szempontból mentes natúr termékek a sók mellett növényi hatóanyagokkal és olyan innovatív összetevőkkel célozzák meg a problémákat, mint a hialuronsav, a niacinamid vagy a különböző peptidek. Amellett, hogy az összes bőrtípusra használhatóak, alkalmazásuk személyre szabható.


Termékeik között található narancsbőrre való testápoló, érett, pigmentfoltos, rosaceára hajlamos bőr kezelésére megfelelő termékek.


Ne feledd, az a tündöklő nő ott él benned! Engedd, hogy ragyogjon! A Wannabee Kollekció és Schüssler Kozmetikumok a segítségedre vannak az úton, hogy a legjobb verziója tudj lenni önmagdnak!


***

Barabás Márta

a Wannabee Kollekció megálmodója

mid-size és plus size nők önbizalmának emelése, Wannabee kollekció

vissza a divatbloghoz
Lenyűgöző divatélmény: azték mintás egyedi Wannabee kollekció

Lenyűgöző divatélmény: azték mintás egyedi Wannabee kollekció

A divat nemcsak ruhadarabokat jelent, hanem egy életérzést is, amely kreativitással, szabadsággal és kalandokkal van tele. Fedezd fel cikkünkben, hogyan varázsolhatják az egyedi színek és minták az öltözködést egy igazi izgalmas és lenyűgöző utazássá!

Tovább
Útmutató a tavaszi gardróbfrissítéshez: amit minden nőnek érdemes tudni!

Útmutató a tavaszi gardróbfrissítéshez: amit minden nőnek érdemes tudni!

Megújulni minden évszakban lehet, mégis a legtöbb nő, ilyenkor tavasszal érzi, hogy itt az ideje, hogy új szemmel nézzen a világra, és a világ új szemmel nézzen rá. Ebben az időszakban egy komplett stílusváltás is megfogalmazódik sok nőben. Ez a cikk abban lesz a segítségedre, hogy elkerüld azt a 4+1 hibát, amelyet sok nő elkövet a gardróbfrissítés során. Valamint útmuatót is kapsz, ami segít az ideális gardrób kialakításában.

Tovább
Hogyan legyek hódítóan sikkes nő?

Hogyan legyek hódítóan sikkes nő?

Ebben a cikkben nemcsak arra a kérdésre kapsz választ, hogy mit jelent sikkes nőnek lenni! Szuper outfit inspirációkat is találsz, és bemutatunk neked néhány fő pontot is, amely segíthet kihozni önmagadból a sikkes nők stílusos könnyedségét és magabiztosságát. Útmutatást és aranyszabályokat is kapsz. Tehát ez a cikk abban segít, hogy még inkább ki tudd hozni magadból az ízig-vérig, önmagával tisztában lévő, értékeit élő nőt.

Tovább
Mid-size és plus size divat: Az érték és a sokszinűség kifejeződése

Mid-size és plus size divat: Az érték és a sokszinűség kifejeződése

Mit jelent a mid-size méret? Mi a különbség a mid-size és a plus size divat között? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kapsz ebből a cikkből, és még sok érdekes információt is megosztunk veletek a mid-size és plus size divat világából.

Tovább
Tavaszi színtrend 2024-ben: káprázatos utazás a divatszínek világába

Tavaszi színtrend 2024-ben: káprázatos utazás a divatszínek világába

A 2024-es év tavaszi színtrendje a kihívásokkal, lehetőségekkel és kreatív szabadsággal teli időszakot idézi meg. Ebben az évben a színek egy különleges szerepet kapnak, amely a finom nőiességet és a merész önkifjezést művészien ötvözi. Olvasd el cikkünket, amelyből megismerheted a 2024-es év tavaszi színtrendjét.

Tovább
Wannabee logo

ÚJDONSÁGOK

megnézem
Wannabee logo

MÁRKAÜZLETÜNK

megnézem
Wannabee logo

KEDVEZMÉNYES

megnézem